Pages

Monday, August 2, 2010

Aku Cinta Allah

















Andaikan diriku bisa seperti yang lain
Yang Kau sayang yang Kau rindukan yang Kau cintai 

Aku lemah tanpa-Mu aku lelah aku sungguh tak berdaya
Tolongku tolongku Ya...Allah
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi
Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku cinta Allah

(wali band) 


Ketika diri sedang dilanda musibah,hati terusik dengan ayat-ayat Allah.
Jiwa merintih betapa selama ini tidak dapat menjadi insan yang bersyukur.
Iman berbicara mengaku sangat lemah untuk menunjuk jalan.
Nafsu hanya mementingkan diri sendiri kerana tidak didik dengan baik.
Aku termenung..bermuhasabah..hati semakin sebak...menghitung setiap dosa...
Akhirnya hati meyakini  tiada yang dapat memujuk diri selain dengan kembali kepada Allah..
Perbaiki jiwaku..
Kuatkan imanku
Didiklah nafsuku
Wahai Tuhanku.
Hanya kepadaMu aku memohon...

No comments:

Post a Comment